بستن
دانلود فیلم آسمان سفید پلاستیکی White Plastic Sky 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم آسمان سفید پلاستیکی White Plastic Sky 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
درباره فیلم آسمان سفید پلاستیکی White Plastic Sky : محصول کشور مجارستان و در ژانر Science Fic، انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی Tibor Banoczki در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم آسمان سفید پلاستیکی بازیگرانی چون Geza D. Hegedus، Tamas Keresztes، Zsofia Szamosi، و... به ایفای نقش پرداخته اند.
درباره فیلم آسمان سفید پلاستیکی White Plastic Sky : محصول کشور مجارستان و در ژانر Science Fic ، انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی Tibor Banoczki در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم آسمان سفید پلاستیکی بازیگرانی چون Geza D. Hegedus، Tamas Keresztes، Zsofia Szamosi، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم White Plastic Sky ساخت 2023

سال ۲۱۲۳. با کاهش منابع، تنها راه بقای بشر یک معامله است: هر شهروند در سن ۵۰ سالگی به تدریج به یک درخت تبدیل می‌شود. وقتی استفان متوجه می‌شود که همسر عزیزش نورا پیش از موعد مقرر، داوطلبانه برای اهدای بدن خود ثبت‌نام کرده است، تصمیم می‌گیرد تا با هر قیمتی که شده، او را نجات دهد و سفری پرماجرا را آغاز می‌کند.

بازیگران : Zsofia Szamosi و Tamas Keresztes و Geza D. Hegedus

معرفی فیلم آسمان سفید پلاستیکی

آسمان سفید پلاستیکی یکی از بهترین فیلم هایست که توانسته از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 6.7 را کسب کند

این فیلم در ژانر به تولید رسیده است. فیلم آسمان سفید پلاستیکی توسط کارگردانی شده و لازم به ذکر است که شما به عنوان یک بیننده فیلم های جذاب، فیلم آسمان سفید پلاستیکی را می توانید به صورت آنلاین و زیرنویس چسبیده از رسانه فیلم تو سریال رایگان تماشا کنید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *