بستن
دانلود فیلم استاد - امریکایی Maestro - American 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم استاد - امریکایی Maestro - American 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم استاد - امریکایی Maestro - American 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

68% رضایت

دانلود فیلم استاد امریکایی Maestro American 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

بیوگرافی , درام | آمریکا | 2 ساعت و 9 دقیقه | 2023 | 68 % رضایت | 10/ 6.8
بازیگران : Bradley Cooper، Carey Mulligan، Matt Bomer،

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم استاد - امریکایی Maestro : این داستان عاشقانه رابطه مادام العمر رهبر ارکستر و آهنگساز لئونارد برنشتاین و هنرپیشه فلیسیا مونته آلگره کوه برنشتاین را روایت می کند.
درباره فیلم استاد - امریکایی Maestro : محصول کشور آمریکا و در ژانر بیوگرافی، درام می‌باشد و به کارگردانی Bradley Cooper در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم استاد - امریکایی بازیگرانی چون Bradley Cooper، Carey Mulligan، Matt Bomer، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

793.9MB

کیفیت : 1080p

2.5GB

خلاصه فیلم استاد - امریکایی Maestro : این داستان عاشقانه رابطه مادام العمر رهبر ارکستر و آهنگساز لئونارد برنشتاین و هنرپیشه فلیسیا مونته آلگره کوه برنشتاین را روایت می کند.
درباره فیلم استاد - امریکایی Maestro : محصول کشور آمریکا و در ژانر بیوگرافی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Bradley Cooper در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم استاد - امریکایی بازیگرانی چون Bradley Cooper، Carey Mulligan، Matt Bomer، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Maestro – American ساخت 2023

این داستان عاشقانه رابطه مادام العمر رهبر ارکستر و آهنگساز لئونارد برنشتاین و هنرپیشه فلیسیا مونته آلگره کوه برنشتاین را روایت می کند.

به تازگی در یک اکران خصوصی این فیلم زیبا شرکت کردم. من از عمق شخصیت های این فیلم شگفت انگیز کاملا متحیر شدم. هر سطر دیالوگ، مکث، هر حرکت، حس و انعکاس منحصربه‌فردی بر وضعیت کنونی دارد. کار برادلی به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر واقعاً خارق العاده است. من هنوز در حال تلاش برای درک این هستم که چگونه یک نفر می تواند چنین فیلم منحصر به فردی بسازد که در آن هر بخش به عالی ترین سطح موفقیت اختصاص دارد. بعد از صحبت با بازیگران، من از صراحت، مهربانی و هدف برادلی برای شفای مردم با هنرش متاثر شدم. ذره ذره اش را حس کردم! من از اینکه یکی از اولین کسانی هستم که این اثر هنری بی نظیر را می بینم هیجان زده هستم. این فیلم واقعاً تمام احساسات واقعی را در شما ایجاد می کند. BRAVO MAESTRO!!!

این یکی از ضعیف ترین فیلم هایی است که در این چند وقت دیدم. بدترین ایرادات یک فیلم بیوگرافی را به نمایش می گذارد، بدون هیچ یک از لذت های جبرانی. این هیچ کمکی به درک ما از چالش‌های پیش روی افراد موفق و سرشناس نمی‌کند، در عوض کلیشه‌هایی را که حداقل به دهه 1940 بازمی‌گردد، بیان می‌کند. شوهر وسواس شغلی، همسر طولانی رنج، ثروت، حسادت. ما می توانیم با خیال راحت احساس برتری کنیم، در این روزگار در جوامعی که احتمالاً این فیلم را نمایش می دهند، که می توان به دوجنس گرایی برنشتاین پرداخت. در واقع، این تقریباً تنها چیزی است که در Maestro به آن پرداخته شده است. خط سیر فیلم کری مولیگان، فلیسیا مونته‌الگره (خانم برنشتاین) از پذیرش رد رضایت است که هر چند از نظر سیاسی ارتجاعی باشد، دست‌کم به این اثر بدون ستون فقرات کمی ستون فقرات می‌دهد و من را قادر می‌سازد که به فیلم یک ستاره بدهم. برای اجرای خانم مولیگان.. من واقعاً باید جایزه دیگری را برای کار خارق العاده کازو هیرو در تغییر چهره آقای کوپر اهدا کنم، اما واقع گرایی در آن بخش به کلیت اجرا سرایت نکرد. در اینجا، مانند فیلم A Star Is Born، آقای کوپر جذب شخصیت هایی با جاذبه می شود، اما او به هیچ وجه قادر به انتقال آن کیفیت نیست. دیشب مایکل فاسبندر فوق‌العاده را در یک فیلم تماشا کردیم: او کسی است که اورسن ولز آن را «بازیگر پادشاه» می‌نامد. بردلی کوپر، علی‌رغم موهبت‌های فراوانش، چنین نیست. او به‌عنوان یکی از نویسندگان این پروژه شناخته می‌شود، بنابراین نیمه‌مسئول بخش‌های پیچ‌خوردگی انگشتان پا، جملات شرم‌آوری که تقریباً همه بیان می‌کنند، و عدم بررسی برنشتاین به‌عنوان یک حیوان سیاسی است. مقاله بدنام تام وولف در مورد برنشتاین ها که مهمانی را برای پلنگ های خالی میزبانی می کنند با نبود آن قابل توجه است. در واقع، محیط به طرز چشمگیری سفید است. یک خانه دار لاتین تبار وجود دارد که حرف چندانی برای گفتن ندارد، یک دانشجوی آفریقایی-آمریکایی که لنی از او خوش درخشیده است. البته، دنیایی که او در آن حرکت می‌کرد واقعاً کاملاً سفید بود: نکته اینجاست که او نسبت به آن حساس بود و از آن آگاه بود. اعتراف می کنم که حذف این سمت از او برای تمرکز بر امور داخلی یک انتخاب هنری معتبر است. اما درک این موضوع که انتخاب هنری در پشت سر هر مرد بزرگ، زن است، هیچ خدمتی به هیچ کس، از جمله تماشاگر، ندارد. کارگردان کوپر تصمیمات گیج کننده و آزاردهنده ای را در مورد موقعیت های دوربین می گیرد. گیج‌کننده‌ترین چیز این است که رویارویی اوج بین برنشتاین‌ها را در یک دو شات تغییر ناپذیر به تصویر بکشیم، گویی صحنه‌ای در یک نمایشنامه است. نتیجه بدون دخالت، سرد است. و تعداد زیادی عکس بی معنی از حومه شهر، و املاک عظیمی که طبیعتاً برنشتاین ها در اختیار داشتند، وجود دارد. اگر آن را دارید، آن را به رخ بکشید، درست است؟ این روش آمریکایی است. مبتذل، مفتضحانه، پرمدعا. پول خود را هدر ندهید

کار کوپر در اینجا باید برای به دست آوردن نامزدی اسکار برای بازیگری و کارگردانی کافی باشد. کری مولیگان باید با بهترین بازیگر زن بازی کند. فیلم جذاب است، به ندرت عقب می‌افتد، اما تمرکز یک داستان عاشقانه صمیمی است، نه درخشش موسیقی و حرفه‌ای برنشتاین که یک بار در یک نسل اتفاق می‌افتد. ایراد اصلی در اینجا این است که روابط عمومی برنشتاین با مردان، علیرغم ازدواج او با یک زن، بخشی از داستان بزرگتر از زندگی اوست، اما در اینجا تا حد زیادی کاملاً شسته شده است. به عنوان بخشی از داستان او به طور کامل کاوش نشده است. اگر پلک بزنید، آن را کاملا از دست خواهید داد. کنجکاوترین این واقعیت است که اجرای مت بومر ظاهراً در کف اتاق برش رها شده است. بومر علیرغم اینکه به عنوان یکی از سه بازیگر نقش آفرینی می کند، تنها حدود سه دقیقه در کل فیلم حضور دارد. چی؟ از امضای قرارداد او برای فیلم بسیار ساخته شد و مشارکت او در تبلیغات اولیه برجسته شد. چی شد؟ آیا کوپر از لکه دار کردن شهرت مرد مستقیم خود می ترسید؟

معرفی فیلم استاد – امریکایی و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است استاد – امریکایی که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 7.10 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم استاد – امریکایی با زیرنویس فارسی ساخت 2023 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Maestro – American به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم استاد – امریکایی را داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *