بستن
دانلود فیلم مشت Punch 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم مشت Punch 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم مشت Punch 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

63% رضایت

دانلود فیلم مشت Punch 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

درام , ورزشی | نیوزیلند | 1 ساعت و 38 دقیقه | 2022 | 63 % رضایت | 10/ 6.3
بازیگران : Conan Hayes، Jordan Oosterhof، Tim Roth،
کارگردان : Welby Ings

برای همه سنین

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم مشت Punch : جیم برای اولین مبارزه حرفه‌ای خود آماده می‌شود، اما پس از درگیر شدن با وتو، پسر مائوری که روزهایش را در یک کلبه قدیمی در کنار ساحل می‌گذراند، شروع به بازنگری در مسیر زندگی و تمایلات جنسی خود می‌کند.
درباره فیلم مشت Punch : محصول کشور نیوزیلند و در ژانر درام، ورزشی می‌باشد و به کارگردانی Welby Ings در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم مشت بازیگرانی چون Conan Hayes، Jordan Oosterhof، Tim Roth، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

642.2MB

خلاصه فیلم مشت Punch : جیم برای اولین مبارزه حرفه‌ای خود آماده می‌شود، اما پس از درگیر شدن با وتو، پسر مائوری که روزهایش را در یک کلبه قدیمی در کنار ساحل می‌گذراند، شروع به بازنگری در مسیر زندگی و تمایلات جنسی خود می‌کند.
درباره فیلم مشت Punch : محصول کشور نیوزیلند و در ژانر درام ، ورزشی می‌باشد و به کارگردانی Welby Ings در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم مشت بازیگرانی چون Conan Hayes، Jordan Oosterhof، Tim Roth، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Punch ساخت 2022

جیم برای اولین مبارزه حرفهای خود آماده میشود، اما پس از درگیر شدن با وتو، پسری که روزهایش را در یک کلبه قدیمی در کنار ساحل میگذراند، شروع به بازنگری در مسیر زندگی خود میکند.

این فیلم دارای یک پیش‌فرض مناسب، بازی خوب، برخی جلوه‌های بصری زیبا و فیلمبرداری جو بود، اما در نهایت با فیلمنامه افتضاح ناامید شد. اولاً، فیلم خیلی طولانی بود. برخی از صحنه ها بی جهت کشیده شدند، برخی صحنه ها فقط غیر ضروری بودند. همچنین، برخی خطوط تلخ و غیرواقعی بودند و برخی پیچ و خم های داستان اصلاً طبیعی به نظر نمی رسید. مسئله دیگر این است که شخصیت شخصیت ها مشکل تداوم دارند. به نظر می‌رسد که آن‌ها کارهایی را خیلی دور از شخصیت انجام می‌دهند تا بیننده واقعاً بتواند درک درستی از آنها پیدا کند. این تقصیر بازیگران نیست که تمام تلاش خود را با فیلمنامه انجام می دهند و بازی های معقولی ارائه می دهند. مشکل همانطور که گفته شد اسکریپت است. برخی از پیشرفت‌ها منطقی نیستند. نتایج سست زیادی نیز وجود دارد. من همه برای این هستم که برخی چیزها را به تخیل بیننده بسپارم، همه چیز نباید به صورت املایی باشد، اما این فیلم واقعاً کیک را می گیرد. با 1 ساعت و 38 دقیقه، فکر می کنید زمان کافی برای یک پایان رضایت بخش برای داستان ساده ای مانند این وجود خواهد داشت. متأسفانه، بخش اعظم آغاز و میانه صرف صحنه‌های خسته‌کننده‌ای می‌شود که چیزی به داستان اضافه نمی‌کند، و سپس پایان یک سکانس عجیب و غریب از اتفاقات بعدی برای شخصیت‌های اصلی است. برای اینکه مطمئن شوند داستان آنها قبل از شروع به تولید بررسی می شود، و همچنین باید یک تدوینگر مناسب برای برش دادن و سازماندهی صحیح صحنه ها داشته باشند. وقتی شنیدم تیم راث در این فیلم حضور دارد، امید زیادی داشتم اما واقعاً به او اجازه داده نشد. در مجموع یک فیلم ناامید کننده که می توانست خیلی بهتر باشد.

در یک شهر کوچک ساحلی، جیم 17 ساله یک بوکسور مشتاق است که برای اولین مسابقه حرفه ای خود تمرین می کند. مربی او پدرش استن است، که باشگاه بوکسش فقط جیم را به عنوان مشتری خود دارد، شغل روزانه اش در حال ناپدید شدن است، و (جیم ناشناس) در حال مرگ بر اثر سرطان است. اغلب جیم پدرش را به عنوان یک مست مکرر می بیند، و او را وسوسه می کند تا مربی خود را عوض کند. جیم نیز توسط دوست دخترش که مدام وقت بیشتری می خواهد، منحرف می شود. اما در دوره های آموزشی خود، با وتو، یک مائوری که به تنهایی در یک کلبه زندگی می کند، قرار می گیرد. وتو که آشکارا همجنسگرا است مورد آزار و اذیت، آزار و اذیت و بدتر از آن قرار می گیرد و می خواهد بلافاصله پس از اتمام مدرسه شهر را ترک کند. در حالی که جیم زمان زیادی را با ویلان می گذراند، جیم نمی تواند از او دفاع کند یا از او دفاع کند. همانطور که جیم برای مبارزه خود آماده می شود، باید احساسات خود را نسبت به پدر، دوست دخترش و همسر جدیدش هدایت کند. مناظر زیبا هستند و نقش اصلی به خوبی بازی شده است. همچنین، همانطور که ویلان شکایت می کند، “پسر راست” همچنان بدون پیراهن به اطراف می چرخد و بدن وسوسه انگیز خود را به نمایش می گذارد. ممکن است صحنه های آموزشی کمی بیش از حد وجود داشته باشد، به قیمت توسعه بیشتر شخصیت. با این حال، یک داستان مناسب برای به بلوغ رسیدن همجنسگرایان.

از ولبی اینگز انتظار عجیبی بیشتری داشتم که «پسر» (2004) کوتاهش به طرز جذابی ترسناک بود. این متعارف تر و تلخ تر است، با خشونت همجنسگرا هراسی و شعر آهسته شاعرانه بوکس ناامید. این کمی قابل پیش بینی است. شهر پیراو (به معنی “پاسیده”) به طرز ریاکارانه ای همجنس گرا است. شخصیت های بوچست عجیب ترین هستند. جیم (که جردن اوسترهوف را درگیر می کند) از ابتدا تا انتها با نقش بوکسوری که پدرش (بدیهی است که می خواهد پسرش همان چیزی باشد که نمی توانست باشد) او را به سمت آن سوق می دهد – در سایه های “چای و همدردی” (1956) از ابتدا تا انتها احساس راحتی نمی کند. ) – و موضوع اصلی یافتن تمایلات جنسی او آشناست. اتفاقی که برای وتو (کونان هیز)، زن جوان مائوری در راه گشودن بال‌هایش در سیدنی می‌افتد، چندان شگفت‌آور نیست. با این حال، برخی شگفتی ها و ظرافت ها وجود دارد. در یک حرکت و چند ثانیه اکشن، نگاه ما به نقش وتو 180 درجه تغییر می کند – یا شاید باید زیرزمینی به پنت هاوس باشد. طبق معمول در Aotearoa، مناظر تهدیدی برای دزدیدن نمایش است، در این مورد احتمالاً تپه های شنی، احتمالاً ، کایپارای جنوبی، عموماً در یک نور تاریک بعد از ظهر فیلمبرداری شده است. جنسیت شاعرانه و نامشخص است و به خوبی در خط داستانی قرار می گیرد. چند چیز به زودباوری آسیب می زند، تجهیزات ویدیویی با فناوری پیشرفته در یک کلبه دور از شبکه، و یک بوکسور دبیرستانی که در یک مسابقه پر خطر راه اندازی می شود. هرگز در رینگ با حریف دیده نشده است. اما پایان احساس خوبی است، اگر نه آن چیزی که انتظار دارید.

معرفی فیلم مشت و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است مشت که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 6.30 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم مشت با زیرنویس فارسی ساخت 2022 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Punch به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم مشت را داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *