بستن
دانلود فیلم قانون شکنان آمریکایی American Outlaws 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم قانون شکنان آمریکایی American Outlaws 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم قانون شکنان آمریکایی American Outlaws 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

48% رضایت

دانلود فیلم قانون شکنان آمریکایی American Outlaws 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

جنایی , درام | آمریکا | 1 ساعت و 39 دقیقه | 2023 | 48 % رضایت | 10/ 4.8
بازیگران : Emory Cohen، India Eisley، Sam Strike،
کارگردان : Sean McEwen

برای همه سنین

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

درباره فیلم قانون شکنان آمریکایی American Outlaws : محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Sean McEwen در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم قانون شکنان آمریکایی بازیگرانی چون Emory Cohen، India Eisley، Sam Strike، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

611.5MB

کیفیت : 1080p

1.9GB

درباره فیلم قانون شکنان آمریکایی American Outlaws : محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Sean McEwen در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم قانون شکنان آمریکایی بازیگرانی چون Emory Cohen، India Eisley، Sam Strike، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم American Outlaws ساخت 2023

سه خواهر و برادر که با احتمال زندان روبرو هستند، با جنایات بین کشوری با ابعاد حماسی، اوضاع را به دست خود می گیرند.

این جواهر مستقل بر اساس رویدادهای واقعی، سومین نوشته شان مک ایون، فیلمساز تازه کار و دومین فیلم بلند بلند کارگردانی، با تنها چند سریال تلویزیونی و چند فیلم کوتاه به عنوان تجربه قبلی است، اما فکر می کنید این فیلم ساخته شده است. با هم توسط یک فیلمساز کارکشته با بودجه کلان هالیوود. من واقعاً نمی‌توانم چیزی را برای نقد کردن یا بگویم که می‌توانستم بهتر انجام دهم، پیدا کنم، به‌خصوص وقتی که انتظار انبوهی از اشتباهات فیلم‌سازی تازه‌کار و مزاحمت‌های معمول فیلم‌سازی درجه B را داشتم. شاید سرعت می توانست کمی بهتر باشد و حدود 5-10 دقیقه قطع شود، اما بقیه چیزها خیلی خوب انجام شده بود، من نباید شکایت کنم. فیلمبرداری اگر نگوییم عالی بود، و مک ایون مطمئناً می داند که چگونه با استفاده مؤثر از کلوزآپ، نماهای آریل و زوایای دوربین، یک اکشن هیجانی فیلمبرداری کند. موسیقی متن و موسیقی متن فوق‌العاده بود – این به تنهایی یک شاهکار بزرگ است، زیرا موسیقی در فیلم‌های B همیشه پر سر و صدا، آزاردهنده، سرکوب‌کننده و نامناسب است. فیلمنامه مک ایون استثنایی بود، با روایتی بسیار منسجم و منسجم. استفاده او از کلیپ های خبری واقعی تلویزیون گذشته از رویدادهای واقعی که در زمان های مناسب درج شده بود، داستان گفتن او را ارتقا داد. کل 99 دقیقه زمان اجرا به طور موثر استفاده شد و لحن درگیر کننده و سطح تعلیق ثابتی را حفظ کرد. مک یوون حتی کارگردانی موثر بازیگران خود را نیز به خوبی انجام داد، زیرا همه بازیگران و اجراها عالی و متقاعدکننده بودند، به ویژه سه خواهر و برادری که پویایی خاص این خانواده را تثبیت کردند، به ویژه ایندیا آیزلی که به عنوان خواهر مشکل لی-گریس دوگرتی درخشید. تمام بازیگران و گروه برای خلق چنین فیلم بزرگی. صادقانه می‌توانم بگویم که این در بین 10 فیلم درجه B مستقل و کم‌هزینه من است که باید همه زمان‌ها را ببینم، و فیلم‌های زیادی دیده‌ام – روی نام کاربری من کلیک کنید تا بیش از 3300 رتبه‌بندی و بیش از 1700 نقد من را ببینید. مک یوون مطمئناً یک فیلمساز نوظهور است که باید مراقب او بود، و جواهر کوچک او قانون شکنان آمریکایی یک 8/10 شایسته از من است.

معرفی فیلم قانون شکنان آمریکایی و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است قانون شکنان آمریکایی که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 4.80 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم قانون شکنان آمریکایی با زیرنویس فارسی ساخت 2023 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم American Outlaws به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم قانون شکنان آمریکایی را داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *