بستن
دانلود فیلم کولای Kolai 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم کولای Kolai 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم کولای Kolai 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

51% رضایت

دانلود فیلم کولای Kolai 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

جنایی , درام | هند | 2 ساعت و 6 دقیقه | 2023 | 51 % رضایت | 10/ 5.1
کارگردان : Balaji K. Kumar

برای همه سنین

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم کولای Kolai : هنگامی که یک مدل مشهور کشته می شود، یک کارآگاه باهوش پس از اینکه متوجه می شود این حادثه یک راز به نظر می رسد، تحقیق می کند.
درباره فیلم کولای Kolai : محصول کشور هند و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Balaji K. Kumar در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم کولای بازیگرانی چون Meenaakshi Chaudhary، Ritika Singh، Vijay Antony، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

870.6MB

کیفیت : 1080p

2.8GB

خلاصه فیلم کولای Kolai : هنگامی که یک مدل مشهور کشته می شود، یک کارآگاه باهوش پس از اینکه متوجه می شود این حادثه یک راز به نظر می رسد، تحقیق می کند.
درباره فیلم کولای Kolai : محصول کشور هند و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Balaji K. Kumar در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم کولای بازیگرانی چون Meenaakshi Chaudhary، Ritika Singh، Vijay Antony، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Kolai ساخت 2023

هنگامی که یک مدل مشهور کشته می شود، یک کارآگاه باهوش پس از اینکه متوجه می شود این حادثه یک راز به نظر می رسد، به تحقیق می پردازد.

این فیلم برای کسانی است که می توانند فیلم های آرام و زیبا را تماشا کنند. اگر از طرفداران فیلم های تفنگ توش توش ویکرام 2، KGF 2، RRR از نوع ویکرام هستید، آن را دوست نخواهید داشت. این یکی از بهترین فیلم هایی است که در گذشته اخیر دیده ام. تماشای صحنه ها دیدنی بود و فیلم داستان فوق العاده ای داشت. من تا نزدیک به اوج در لبه صندلی نگه داشتم. خلاقیت کارگردان قابل قدردانی است. میناکشی چادری زیباست. ریتیکا سینگ یک افسر پلیس همدل است. ویجی آنتونی در بیشتر قسمت های فیلم نقش آفرینی می کند. برخی صحنه ها انتظار می رفت اما همانطور که در ابتدای فیلم گفته شد از کارهای عمومی گرفته شده است. من از این فیلم بسیار راضی هستم.

به طور جدی! من بعد از دیدن این فیلم هنوز در سردرگمی هستم. یک فکر باقی می ماند: تمام صحنه های شگفت انگیز برای چه مزخرفی بود؟! خب، من Vidiyum Munn (2013) را دوست داشتم و هنوز هم به عنوان یکی از فیلم های خوب تامیل باقی مانده است. سروصدای فیلم کولای کارگردان پیتر با پخش تریلرها افزایش یافت، بسیار جذاب و بسیار خوب. سپس مصاحبه پیتر کارگردان در بسیاری از کانال ها حذف شد، از آنجایی که او به اصطلاحات و تایم لاین های رایج سینما عادت کرده است، توقع من را کاهش داد. سپس می دانستم که فیلم کمی مصنوعی خواهد بود و معلوم شد که بسیار واقعی است. این بسیار بی‌تفاوت است، این یک فاجعه مطلق است که سبک فیلم که عامل محرکه بود، به طرز شگفت‌انگیزی یک مصرف بیش از حد بود. من قسم می‌خورم که انتظار ضعیف از تریلرها با ناامیدی جایگزین شد. من کارگردانی هنری را می‌دانم، فیلمبرداری شایسته ذکر است، مجموعه‌های جذاب بسیاری وجود دارد که برای چشم‌ها جشن می‌گیرند، وگرنه به سرعت این فیلم را فراموش می‌کنم. طرح داستان خیلی ابتدایی است و درمان برای یک آدم بزرگ بسیار بد بود. یک مدت کوتاه 30 دقیقه ای بهتر بود. از دیدن این فیلم اجتناب کنید و این آخر هفته به Oppenheimer یا Hostel Hudugaru Bekagiddare بروید.

احتمالاً بدترین فیلم تامیلی که بعد از سورا (بسیار بهتر بود) دیدم. CGI آنقدر سنگین بود که فقط روح فیلم را به همراه BGM بد از بین برد. من تعجب می کنم که چگونه فیلمبردار و تدوینگر می توانند چنین فیلم بی حسی را تهیه و تدوین کنند و هنوز در تعجبم که کارگردان و تهیه کننده چگونه آن را تایید کردند. بچه های فیلم کوتاه مهارت های فیلمبرداری بهتری دارند. موافقم که مفهوم انتخاب شده خوب بود، اما فیلمبرداری، تدوین، BGM و حتی بازیگری VJ Anthony هرگز روی این فیلم تاثیری نداشتند. من رتبه IMDB را 5.3 دیدم که فقط وارد شدم تا به این فیلم 1 ستاره بدهم. (از آنجایی که هیچ گزینه ای برای داشتن امتیاز منفی وجود ندارد).

معرفی فیلم کولای و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است کولای که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 5.10 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم کولای با زیرنویس فارسی ساخت 2023 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Kolai به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم کولای را داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *