بستن
دانلود فیلم تله زمان Time Trap 2017 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم تله زمان Time Trap 2017 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم تله زمان Time Trap 2017 زیرنویس فارسی چسبیده

80% رضایت

خلاصه فیلم تله زمان Time Trap : استادی وارد غاری می شود و گم می شود. تعدادی از شاگردانش به دنبال او می‌آیند و در غار نیز گیر می‌افتند.
درباره فیلم تله زمان Time Trap : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Ben Foster در سال 2018 ساخته شده است. در فیلم تله زمان بازیگرانی چون Brianne Howey، Cassidy Gifford، Reiley McClendon، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

545.9MB

کیفیت : 1080p

1.7GB

خلاصه فیلم تله زمان Time Trap : استادی وارد غاری می شود و گم می شود. تعدادی از شاگردانش به دنبال او می‌آیند و در غار نیز گیر می‌افتند.
درباره فیلم تله زمان Time Trap : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Ben Foster در سال 2018 ساخته شده است. در فیلم تله زمان بازیگرانی چون Brianne Howey، Cassidy Gifford، Reiley McClendon، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Time Trap ساخت 2017

گروهی از دانش آموزان درون یک غار گرفتار میشوند ، آنها کشف میکنند که در این غار زمان به طور متفاوتی از سطح زمین تغییر میکند و….

با برخی دیگر از منتقدان موافق هستید که این نویسندگی و برخی از بازیگری است که مانع از دیدنی بودن این تریلر علمی تخیلی می شود. با این حال، پیش‌فرض فیلم بسیار جذاب و تخیلی است، من وارد جزئیات نمی‌شوم، زیرا کشف اینکه دقیقاً چه اتفاقی می‌افتد بسیار سرگرم‌کننده است، اما وقتی بدانید، تا انتها کاملاً درگیر می‌شوید. اگر نویسنده و کارگردان این نقدها را بخوانند، دوست دارم دنباله آن را ببینم!!

نقد و بررسی – TIME TRAPA همه ما می‌دانیم که فیلم‌های خوب، فیلم‌های عالی و فیلم‌هایی وجود دارند که فقط بد هستند، تنها راه دانستن این است که یک نقد را بخوانید (همانطور که اکنون انجام می‌دهید) یا پول خود را به خطر بیندازید و در واقع برای دیدن آن هزینه کنید. البته برخی از فیلم ها از بین می روند و برخی دیگر احتمالاً هرگز نام آنها را نشنیده اید. ما همچنین دیدگاه خود را بر اساس عنوان فیلم قرار دادیم، بنابراین از آنجایی که من هرگز نام این فیلم را نشنیده بودم و در سال 2017 منتشر شد، همچنین صادقانه بگویم که این عنوان اعتماد چندانی را برانگیخت، صادقانه فکر می‌کردم که این یک فیلم دیگر خواهد بود. فیلم بد ساخته شده با بازی وحشتناک، چقدر اشتباه کردم. کاملاً عاشق این فیلم اصلی (بله اصلی) بودم که چندین بار من را روی لبه صندلی ام قرار داد. یک سری غارها زمان را تحریف می کنند، جایی که بسیار کندتر از قبل حرکت می کند. سطح، هر ثانیه در سال، 1 دقیقه 60 سال، 1 ساعت 3600 سال و غیره است. در طول این مدت زمانی که شما در غار هستید، چه اتفاقی می‌افتد؟ همانطور که گفتم اگر در حال حاضر کمبود فیلم برای تماشا وجود نداشت، فکر می‌کنم این فیلم را صرفاً به خاطر عنوان آن از دست می‌دادم، اما من خوشحالم که این کار را نکردم زیرا از این یکی لذت بردم. امتیاز 9 از 10.

من فیلم را دوست داشتم. ابتدا از دیالوگ وحشت کردم. بازی آنقدرها خوب نیست، اما در واقع از خط داستانی لذت بردم.

معرفی فیلم تله زمان و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است تله زمان که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 6.20 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم تله زمان با زیرنویس فارسی ساخت 2017 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Time Trap به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم تله زمان را داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *