بستن

آمازون تریلر سریال Citadel را به احترام درگذشتگان حادثه قطار در یونان پخش نکرد

0 دیدگاه | 2 سال پیش

پرایم ویدیو تریلر سریال «دژ» را طبق برنامه منتشر نکرد.
پخش تریلر سریال اکشن «دژ» (Citadel) آمازون پرایم ویدیو در پی واژگونی قطاری در یونان لغو شد. از داستان این سریال جزئیات زیادی فاش نشده اما تصاویری که آمازون در ماه فوریه منتشر کرد نشان می‌دهد که «ریچارد مدن» و «پریانکا چوپرا جونز» در یک قطار در حال مبارزه‌اند. اقدام آمازون این گمانه‌زنی را به وجود آورده که تریلر حاوی تصاویری از تصادف قطار بوده است.

سه‌شنبه شب این هفته گزارش شد که حادثه واژگونی قطار در یونان دست کم ۳۶ کشته به جا گذاشت. این قطار حامل ۳۵۰ مسافر بود و در نزدیکی شهر لاریسا با یک قطار باربری برخورد کرد.

در بیانیه پرایم ویدیو آمده است: «به احترام جامعه بین‌المللی و خبر تأسف‌بار دیروز از یونان، انتشار تریلر رسمی «دژ» را به تعویق می‌اندازیم.»

سپتامبر سال گذشته «هالیوود ریپورتر» گزارش داد که فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌های این سریال به تهیه‌کنندگی «برادران روسو» بودجه آن را تا ۲۵۰ میلیون دلار بالا برده است. در این گزارش آمده بود که کات اولیه سریال با یک صحنه اکشن آغاز و سپس به پنج سال بعد فلش-فوروارد می‌شده است اما در کات روسوها صحنه اکشن به کلی حذف شده است.

«دژ» پس از «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) که با بودجه ۴۶۵ میلیون دلاری ساخته شد، دومین سریال پرخرج آمازون به شمار می‌آید و احتمال تبدیل شدنش به یک چندگانه وجود دارد.

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: «هشت سال قبل، «دژ» سقوط کرد. این آژانس جاسوسی جهانی مستقل مأموریت پیدا کرد که امنیت مردم را تأمین کند اما به دست مأموران یک سندیکای قدرتمند به نام مانتیکور که دنیا در خفا مدیریت می‌کنند از هم پاشید. با سقوط «دژ»، حافظه مأموران «میسون کین» (مدن) و «نادیا سین» (چوپرا) پاک شده و آن‌ها از زندگی پیشین خود گریخته‌اند. از آن پس مخفیانه زندگی کرده‌اند و با هویت‌های جدید زندگی تازه‌ای برای خود ساخته‌اند تا اینکه یک شب، وقتی میسون تحت تعقیب «برنارد اورلیک» (توچی) مأمور سابق «دژ» قرار می‌گیرد.»

پخش سریال «دژ» از ۲۸ آوریل آغاز خواهد شد و تا ۲۶ مه ادامه دارد.

0 دیدگاه