بستن

دانلود برترین های فیلم های مفید برای تماشا در روزهای سخت

اندرو پکستون به مدت سه سال به عنوان دستیار مارگارت تیت، ویراستار سخت گیر در یک ناشر نیویورک، خدمت کرده است. هنگامی که مارگارت، یک کانادایی، به دلیل ویزای منقضی شده با اخراج مواجه می شود، طرحی برای ازدواج با اندرو در نظر می گیرد و او موافقت می کند که آیا به او قول ارتقای رتبه را بدهد. یک مامور INS شکاک قول می دهد که دوشنبه آینده این زوج را در مورد یکدیگر آزمایش کند. اندرو قصد داشت در آخر هفته برای نودمین تولد مادربزرگش به خانه پرواز کند، بنابراین مارگارت با او می رود – به سیتکا، آلاسکا، جایی که مامان، بابا و مادربزرگ منتظر هستند. پویایی خانواده بر آن حاکم می شود: تنش بین اندرو و پدرش، یک دوست دختر سابق، نفرت اندرو از مارگارت، و رنگ گذشته مارگارت در چند روز آینده، با INS که آماده است اندرو را متهم به کلاهبرداری کند.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

دانلودفیلم

دیوی فین، گیتاریست تنبل، پس از اخراج از گروه راک خود، با کوهی از بدهی ها و افسردگی روبرو می شود. او با بهترین دوستش، ند اشنیبلی، یکی از اعضای قدیمی گروه که اکنون یک معلم جایگزین است، در یک آپارتمان مشترک است. دیویی شغلی به عنوان معلم جایگزین در یک مدرسه ابتدایی خصوصی اسنوب می پذیرد که در آن نگرش و هیجیک های او نتایج قدرتمندی بر دانش آموزانش دارد. او متوجه می شود که آنها نوازندگان جوان با استعدادی هستند و تصمیم می گیرد با آنها یک گروه راک تشکیل دهد تا جایزه 20000 دلاری یک مسابقه گروه محلی را برنده شود. هنگامی که دیویی در مسابقه ای به نام «نبرد باندها» برنده شد، پول جایزه مشکلات مالی او را حل کرد و او را دوباره در کانون توجه موسیقی راک قرار داد.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

دانلودفیلم

آملی داستان دختری به نام آملی است که کودکی اش به دلیل نگرانی اشتباه پدرش از نقص قلبی سرکوب شده است. با این نگرانی ها، آملی به سختی با افراد دیگر ارتباط واقعی برقرار می کند. این امر باعث می شود آملی به دنیای خارق العاده خود متوسل شود و رویاهای عشق و زیبایی را در سر می پروراند. او بعداً یک زن جوان می شود و به عنوان پیشخدمت به بخش مرکزی پاریس نقل مکان می کند. پس از یافتن گنج گمشده متعلق به ساکن سابق آپارتمانش، تصمیم می گیرد آن را به او بازگرداند. پس از دیدن واکنش او و دیدگاه جدید او – او تصمیم می گیرد زندگی خود را وقف افراد اطرافش کند. مانند پدرش که شیفته گنوم باغچه اش است، نویسنده ای شکست خورده، هیپوکندریا، مردی که دوست دختر سابقش را تعقیب می کند، “شبح”، روح جوان سرکوب شده، عشق به زندگی اش و مردی که استخوان هایش را زیر پا می گذارد. به شکننده بودن شیشه اما پس از مصرف خود در این فرارها – او متوجه می شود که زندگی خود را نادیده می گیرد و به تلاش خود برای عشق آسیب می رساند. آملی پس از آن متوجه می شود که باید تهاجمی تر شود و زندگی خود را در دست بگیرد و زیبایی عشقی را که همیشه آرزویش را داشته به تصویر بکشد.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

دانلودفیلم

باستر مون با موفقیتی محلی در گروه تئاتر خود، رویای چیزهای بزرگتری را در سر می پروراند. متأسفانه، زمانی که یک استعدادیاب کار آنها را برای زمان بزرگ ناکافی می‌داند، باستر مجبور می‌شود ثابت کند که او اشتباه می‌کند، و او به بازیکنانش الهام می‌دهد که همه چیز را قمار کنند تا به‌خاطر جیمی کریستال، غول سرگرمی طلب، در یک آزمون استعدادیابی در شهر ردشور شرکت کنند. برخلاف احتمال، آنها با برخی بداهه‌پردازی‌های خلاقانه دیوانه‌وار و حتی دروغ‌های ناامیدانه‌تر، مانند آشنایی شخصی با ستاره راک منزوی، کلی کالووی، که 15 سال است دیده نشده، علاقه او را جلب می‌کنند. باستر و دوستانش که اکنون با پنجره تنگ تولید مواجه شده اند و تنها با یک ایده داستان مبهم و عواقب ناگوار شکست مواجه هستند، باید استعدادهای خود را به نمایش بگذارند. چالش‌های این باند غیرقابل حل به نظر می‌رسند، اما هر یک از آنها الهامات و دوستان جدیدی پیدا می‌کنند، جایی که انتظار ندارند رویای هنری را دنبال کنند که شایسته آنها باشد.

زیرنویس چسبیده

دانلودفیلم

پدینگتون با خوشحالی با خانواده براون در باغ ویندزور ساکن شده است، جایی که او به یکی از اعضای محبوب جامعه تبدیل شده است و هر جا که می رود شادی و مارمالاد پخش می کند. پدینگتون در حالی که به دنبال هدیه‌ای عالی برای صدمین سالگرد تولد خاله لوسی محبوبش می‌گردد، یک کتاب پاپ‌آپ منحصربفرد را در مغازه عتیقه‌فروشی آقای گروبر می‌بیند و برای خرید آن یک سری کارهای عجیب و غریب انجام می‌دهد. اما کتاب دزدیده شده است، و این وظیفه پدینگتون و براون هاست که نقاب دزد را بردارند.

کارل کاسپر یک سرآشپز تحسین شده با زندگی خانوادگی است که به نظر می رسد به اندازه آزادی هنری او رو به زوال است. این ناامیدی‌ها به یک رویارویی عمومی ویدیویی ویروسی با منتقد رستورانی تبدیل می‌شود که پختن غذایی را که رئیسش به او دستور داده بود برخلاف غریزه‌اش بپزد، تحت تأثیر قرار می‌دهد. همسر سابق کارل اکنون که شغلش ویران شده است، یک راه حل غیرمعمول در میامی ارائه می دهد: یک کامیون مواد غذایی قدیمی را بازسازی کند تا پخت و پز باکیفیت را طبق شرایط خودش ارائه دهد. اکنون با پسر کوچکش، پرسی، و همکار قدیمی‌اش، مارتین، کمک می‌کنند، کارل با آن کامیون به یک سفر کاری در سراسر آمریکا می‌رود تا اشتیاق غذای خود را دوباره کشف کند. کارل با دانش فنی پرسی و اشتیاق مارتین متوجه می شود که در راه بازگشت به خانه حس سفر را ایجاد می کند. با انجام این کار، کارل متوجه می شود که او چیزی بیشتر از غذا صرف می کند، بلکه ارتباط عمیق تری با زندگی و خانواده اش دارد که در نوع خود واقعاً خوشمزه است.

پسر یک ملوان، سوسوکه 5 ساله با مادرش لیزا زندگی آرامی را بر روی صخره ای در کنار اقیانوس سپری می کند. یک روز سرنوشت ساز، او ماهی قرمز زیبایی را می یابد که در یک بطری در ساحل به دام افتاده است و پس از نجات او، نام او را پونیو می گذارد. اما او یک ماهی قرمز معمولی نیست. دختر یک جادوگر چیره دست و یک الهه دریا، پونیو با استفاده از جادوی پدرش، خود را به دختری جوان تبدیل می کند و به سرعت عاشق سوسوکه می شود، اما استفاده از چنین جادوگری قدرتمندی باعث عدم تعادل خطرناکی در جهان می شود. همانطور که ماه به طور پیوسته به زمین نزدیک می شود و پدر پونیو امواج قدرتمند اقیانوس را برای یافتن دخترش می فرستد، دو کودک برای نجات جهان و تحقق رویاهای پونیو برای تبدیل شدن به انسان دست به ماجراجویی یک عمر می زنند.

جو کینگمن یک ستاره بزرگ فوتبال است. او زنان، پول و شغل خوبی دارد. همه چیز برای او عالی است. سپس یک روز یک دختر 8 ساله به نام پیتون در خانه او ظاهر می شود و می گوید که او دختر رابطه قبلی اوست. هنگامی که او مدرکی پیدا می‌کند که او حقیقت را می‌گوید، تلاش می‌کند، اما در “والدین” به شدت شکست می‌خورد. از مشکلاتی مانند ماشین فوق‌العاده سریع بدون صندلی عقب، تا رها کردن او در یک بار در ساعت 3 صبح، او باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند. با این حال، در نهایت، او (و تیم فوتبالش) را دور انگشتش می‌پیچد. هنگامی که او تجربه ای نزدیک به مرگ دارد و جو متوجه می شود که مادرش سوزان، اوایل همان سال مرده است، از او می خواهد که با او نقل مکان کند. اما عمه استلا مخالف است و او را به خانه می برد. جو باید بازی زندگی اش را انجام دهد و وقتی مصدوم است و اوضاع برایش خوب به نظر نمی رسد، پیتون بیرون می آید و او را بلافاصله به زمین باز می گرداند.

چیهیرو و والدینش در حال نقل مکان به یک شهر کوچک ژاپنی در حومه شهر هستند که باعث ناراحتی چیهیرو شد. در راه خانه جدیدشان، پدر چیهیرو یک پیچ اشتباه می‌کند و در جاده‌ای تک‌خطی که جلوی یک تونل به بن‌بست می‌رود، می‌رود. والدین او تصمیم می گیرند ماشین را متوقف کنند و منطقه را کشف کنند. آن‌ها از تونل عبور می‌کنند و یک شهربازی متروک را در طرف دیگر پیدا می‌کنند که شهر کوچک خودش را دارد. وقتی پدر و مادرش رستورانی را می‌بینند که غذای خوشبو دارد اما کارمندی ندارد، تصمیم می‌گیرند غذا بخورند و بعداً پول بدهند. با این حال، چیهیرو از خوردن غذا امتناع می کند و تصمیم می گیرد کمی بیشتر در پارک موضوعی کاوش کند. او با پسری به نام هاکو آشنا می شود که به او می گوید چیهیرو و والدینش در خطر هستند و آنها باید فوراً آنجا را ترک کنند. او به سمت رستوران می دود و متوجه می شود که والدینش تبدیل به خوک شده اند. علاوه بر این، این پارک موضوعی شهری است که شیاطین، ارواح و خدایان شیطانی در آن زندگی می‌کنند. در مرکز شهر یک حمام وجود دارد که این موجودات برای استراحت به آنجا می روند. صاحب حمام جادوگر شیطانی یوبابا است که قصد دارد همه متجاوزان از جمله چیهیرو را به عنوان کارگران اسیر نگه دارد. چیهیرو برای نجات والدینش به امید بازگشت به دنیایشان باید به هاکو تکیه کند. – زکری هارپر

به عنوان یک پسر، کارل فردریکسن می خواست آمریکای جنوبی را کشف کند و آبشار ممنوعه بهشت را پیدا کند. حدود 64 سال بعد او سفر خود را همراه با پیشاهنگ راسل با بلند کردن خانه خود با هزاران بالون آغاز می کند. در سفر، آنها دوستان جدید زیادی پیدا می کنند، از جمله یک سگ سخنگو، و متوجه می شوند که شخصی نقشه های شیطانی دارد. کارل خیلی زود متوجه می شود که این بدکار بت دوران کودکی اوست.

شرک (مایک مایرز) پرنسس فیونا (کامرون دیاز) را نجات داد، ازدواج کرد و اکنون زمان ملاقات با والدین است. شرک، فیونا و خر (ادی مورفی) برای ملاقات با مادر و پدر فیونا راهی دور، دور می شوند. اما همه خوشحال نیستند. شرک و شاه هارولد (جان کلیس) به سختی کنار می آیند و تنش در ازدواج وجود دارد. این فقط خانواده نیستند که ناراضی هستند. شاهزاده چرمینگ (روپرت اورت) از یک تلاش ناموفق برای نجات فیونا برمی گردد و در کنار مادرش، مادرخوانده پری (جنیفر ساندرز)، تلاش می کند تا راهی پیدا کند تا شرک را از فیونا دور کند.

فیلم های مفید برای تماشا در روزهای سخت

مشاهده بیشتر