بستن

دانلود برترین های بهترین پایان فیلم در تمامی سال ها

یک مرد هواشناسی با اکراه فرستاده می شود تا داستانی در مورد یک “موش” پیش بینی آب و هوا (به قول خودش) پوشش دهد. این چهارمین سال است که او در این داستان حضور دارد و هیچ تلاشی برای پنهان کردن ناامیدی خود نمی کند. با بیدار شدن در روز “دنبال”، او متوجه می شود که دوباره و دوباره و دوباره روز Groundhog است. او ابتدا از این به نفع خود استفاده می کند، سپس متوجه می شود که محکوم است بقیه ابدیت را در همان مکان بگذراند، با دیدن اینکه همان افراد هر روز همان کار را انجام می دهند.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

دانلودفیلم

جورج بیلی تمام زندگی خود را صرف بخشیدن به مردم آبشار بدفورد کرده است. او همیشه در آرزوی سفر بوده است، اما هرگز این فرصت را نداشت تا از تصرف کل شهر توسط آقای پاتر، چخماق ثروتمند جلوگیری کند. تنها چیزی که او را از انجام این کار باز می دارد، ساختمان ساده و شرکت وام جورج است که توسط پدر سخاوتمندش تأسیس شده است. اما در شب کریسمس، بیلی عموی جورج 8000 دلار کسب و کار را از دست می دهد در حالی که قصد دارد آن را در بانک سپرده گذاری کند. آقای پاتر پول بی جا را پیدا می کند و آن را از عمو بیلی پنهان می کند. هنگامی که بازرس بانک در اواخر همان شب متوجه کمبود می شود، جورج متوجه می شود که او مسئول شناخته می شود و به زندان فرستاده می شود و شرکت از هم می پاشد و در نهایت به آقای پاتر اجازه می دهد تا شهر را تصاحب کند. با فکر کردن به همسرش، مری، چهار فرزندشان، و دیگرانی که دوستشان دارد، اگر مرده باشد، وضعیت بهتری خواهند داشت، او به خودکشی فکر می کند. اما دعای عزیزانش باعث می‌شود که فرشته نگهبانش به نام کلارنس اودبادی به زمین بیاید تا به او کمک کند، با وعده به دست آوردن بال‌هایش. او به او نشان می دهد که اگر هرگز به دنیا نمی آمد، اوضاع چگونه بود.

زیرنویس چسبیده

دانلودفیلم

طنز جنگ جهانی دوم که پسری آلمانی تنها به نام جوجو (رومن گریفین دیویس) را دنبال می کند که وقتی متوجه می شود مادر مجردش (اسکارلت جوهانسون) دختر جوان یهودی (توماسین مک کنزی) را در اتاق زیر شیروانی خود پنهان کرده است، جهان بینی اش زیر و رو می شود. جوجو با کمک دوست خیالی احمق خود، آدولف هیتلر (تایکا وایتیتی)، باید با ناسیونالیسم کور خود مقابله کند.

زیرنویس چسبیده

دانلودفیلم

وقایع تجربیات یک بانکدار موفق سابق را به عنوان یک زندانی در زندان غم انگیز شاوشنک پس از مجرم شناخته شدن برای جنایتی که مرتکب نشده بود را شرح می دهد. این فیلم شیوه منحصر به فرد مرد را برای برخورد با زندگی جدید و عذاب آورش به تصویر می کشد. در طول راه او با تعدادی دیگر از زندانیان دوست می شود که مهم ترین آنها یک زندانی بلندمدت عاقل به نام رد است.

از بدو تولد، یک دروغ بزرگ، زندگی سازمان یافته اما پر سر و صدای فروشنده مهربان بیمه و کاشف جاه طلب، ترومن بربانک را تعریف می کند. بی‌خبر از هزاران دوربین مخفی زیرکانه که هر حرکت او را تماشا می‌کنند، برای نزدیک به سه دهه، تمام وجود ترومن حول اراده و تخیل وحشی کریستف، تهیه‌کننده تلویزیونی که بی‌رحمانه دستکاری می‌کند – خدای تلویزیونی قدرتمند یک افراطی است. نمایش واقعیت 24 ساعته: نمایش ترومن. در نتیجه، محله‌ی زیبای ترومن با چمن‌های آراسته و ساکنان بی‌نقص و بی‌نقص چیزی جز مجموعه‌ای پیچیده و پیشرفته نیست، و تنها حقیقتی که او می‌داند این است که شبکه تلویزیونی جهانی و منافع مالی عمیق آن حکم می‌کنند. آیا موش های آزمایشگاهی می دانند که برای همیشه در زندان هستند؟

در آینده ای دور، اما نه چندان غیر واقعی، که در آن بشر زمین را به دلیل پوشاندن زباله های حاصل از محصولات فروخته شده توسط شرکت قدرتمند چند ملیتی Buy N Large، WALL-E، رها کرده است، یک ربات جمع آوری زباله برای پاکسازی رها شده است. آشفتگی. WALL-E که مسحور ریزه کاری های تاریخ زمین و آهنگ های نمایشی است، به جز یک سوسک حیوان خانگی پر زرق و برق روی زمین تنها است. یک روز، EVE، یک ربات شناسایی شیک (و خطرناک)، به زمین فرستاده می شود تا ثابت کند که زندگی دوباره پایدار است. WALL-E عاشق EVE می شود. WALL-E ایو را از طوفان گرد و غبار نجات می دهد و گیاه زنده ای را که در میان آوار پیدا کرده به او نشان می دهد. مطابق با “دستورالعمل” خود، EVE گیاه را می گیرد و به طور خودکار وارد حالت غیرفعال می شود به جز یک چراغ سبز چشمک زن. WALL-E نمی‌داند چه اتفاقی برای دوست جدیدش افتاده است، اما وفادار به عشقش، او را از باد، باران و رعد و برق محافظت می‌کند، حتی اگر او پاسخی نمی‌دهد. یک روز یک کشتی عظیم می آید تا ایو را پس بگیرد، اما WALL-E، از روی عشق یا تنهایی، سوار بر بیرون کشتی می شود تا ایو را نجات دهد. این کشتی به یک کشتی تفریحی فضایی بزرگ می رسد که حامل تمام انسان هایی است که 700 سال قبل زمین را تخلیه کرده اند. مردم زمین بر روی صندلی های معلق در اطراف این استراحتگاه فضایی سوار می شوند که به آنها غذای مداومی از چت تلویزیونی و ویدیویی می دهد. آنها تمام وعده های غذایی خود را از طریق نی به دلیل تنبلی و/یا از دست دادن استخوان می نوشند و همه آنقدر چاق هستند که به سختی می توانند حرکت کنند. هنگامی که رایانه خلبان خودکار، بر اساس دستورالعمل‌های عجولانه‌ای که قرن‌ها پیش فرستاده شده بود، تلاش می‌کند با دزدیدن گیاه از بازگشت مردم زمین جلوگیری کند، WALL-E، EVE، کاپیتان پورتال، و گروهی از روبات‌های شکسته صحنه را به نمایش می‌گذارند. شورش

Dom Cobb یک دزد ماهر است، بهترین مطلق در هنر خطرناک استخراج، که اسرار ارزشمندی را از اعماق ضمیر ناخودآگاه در حالت رویا می دزدد، زمانی که ذهن در آسیب پذیرترین حالت خود قرار دارد. توانایی نادر کاب او را به بازیکنی مورد علاقه در این دنیای جدید خیانتکارانه جاسوسی شرکتی تبدیل کرده است، اما همچنین او را به یک فراری بین المللی تبدیل کرده و به قیمت تمام چیزهایی که تا به حال دوست داشته است، تمام شده است. اکنون به کاب فرصتی برای رستگاری پیشنهاد می شود. آخرین کار می تواند زندگی اش را به او بازگرداند، اما تنها در صورتی که بتواند غیرممکن، آغاز کار را انجام دهد. به جای دزدی کامل، کاب و تیم متخصصش باید برعکس را انجام دهند: وظیفه آنها دزدیدن یک ایده نیست، بلکه کاشتن ایده است. اگر آنها موفق شوند، جرم بسیار بزرگی است. اما هیچ برنامه ریزی دقیق یا تخصص نمی تواند تیم را برای دشمن خطرناکی که به نظر می رسد هر حرکت آنها را پیش بینی می کند آماده کند. دشمنی که فقط کاب می‌توانست آن را ببیند.

اندرو نیمن نوزده ساله می خواهد در یک لیگ با بادی ریچ، بهترین درامر جاز در جهان باشد. این هدف علیرغم اینکه جیم، پدر معلم دبیرستان او، نویسنده ای شکست خورده است، از شجره بزرگ ترین ها، موسیقی یا غیره نیست. اندرو اولین سال تحصیلی خود را در کنسرواتوار موسیقی شفر، بهترین مدرسه موسیقی در ایالات متحده آغاز می کند. در شفر، بهترین بودن به این معنی است که برای تحصیل زیر نظر ترنس فلچر پذیرفته می‌شوید و از شما خواسته می‌شود در گروه استودیویی او که نماینده مدرسه در مسابقات جاز است، بازی کنید. بر اساس اولین ملاقات نه چندان مثبت آنها، اندرو از اینکه فلچر از او می خواهد که به گروه بپیوندد، تعجب می کند، البته در موقعیت درامر جایگزین که در ابتدا از انجام آن بسیار خوشحال بود. اندرو به سرعت درمی‌یابد که فلچر بر اساس ترس و ارعاب عمل می‌کند و هرگز به چیزی که کمتر از بهترین می‌داند رضایت نمی‌دهد. بهترین بودن در ذهن فلچر نه تنها مستلزم این است که خوب بازی کنید، بلکه بدانید که خوب بازی می کنید و در غیر این صورت چه اشتباهی انجام می دهید. شیوه کار او فضای ترس و هر مرد یا زن را برای خودش در گروه ایجاد می کند. صرف نظر از این، اندرو سخت تلاش می کند تا بهترین باشد. او باید اولویت های زندگی خود را مشخص کند و آنچه را که برای بهترین شدن حاضر است قربانی کند. سوال دیگر این است که فلچر چقدر آزار عاطفی را متحمل خواهد شد تا به آن عظمت برسد، چیزی که ممکن است معتقد باشد فقط با راه هایی که فلچر باز کرده است می تواند به آن دست یابد.

بهترین پایان فیلم در تمامی سال ها

مشاهده بیشتر