بستن

دانلود برترین های بهترین فیلم های کمدی های سال ۲۰۲۲

«صدای سفید» در عین حال خنده‌دار و هولناک، غنایی و پوچ، معمولی و آخرالزمانی، تلاش‌های یک خانواده آمریکایی معاصر را برای مقابله با درگیری‌های روزمره زندگی روزمره در حالی که با رازهای جهانی عشق، مرگ و امکان خوشبختی در دست و پنجه نرم می‌کنند، نمایش می‌دهد. یک دنیای نامشخص

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

دانلودفیلم

فیلم The BANSHEES OF INISHERIN در جزیره ای دورافتاده در سواحل غربی ایرلند داستان دوستان مادام العمر پادریک (کالین فارل) و کولم (برندان گلیسون) را دنبال می کند که وقتی کولم به طور غیرمنتظره ای به دوستی آنها پایان می دهد، خود را در بن بست می یابند. یک پادریک حیرت‌زده، به کمک خواهرش سیوبهان (کری کاندون) و جزیره‌ای مشکل‌دار، دومینیک (بری کیوگان)، تلاش می‌کند تا رابطه را ترمیم کند، و از پاسخ منفی خودداری می‌کند. اما تلاش‌های مکرر پادریک تنها عزم دوست سابقش را تقویت می‌کند و زمانی که کولم اولتیماتوم ناامیدکننده‌ای را ارائه می‌کند، رویدادها به سرعت تشدید می‌شوند و عواقب تکان‌دهنده‌ای به همراه دارد.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

دانلودفیلم

قاتل بدشانس لیدی باگ (براد پیت) مصمم است که پس از اجرای یک کنسرت بیش از حد از ریل، کار خود را با آرامش انجام دهد. با این حال، سرنوشت نقشه های دیگری دارد: آخرین ماموریت لیدی باگ او را در مسیر برخورد با دشمنان مرگبار از سراسر جهان قرار می دهد – همه با اهداف مرتبط و در عین حال متضاد – در سریع ترین قطار جهان. پایان خط فقط شروعی در این سفر هیجان انگیز بدون توقف در ژاپن امروزی است.

دوبله

پخش آنلاین

دانلودفیلم

پس از یک زمستان به خصوص سخت، برایان دچار افسردگی عمیق می شود. برایان کاملاً منزوی و بدون کسی که با او صحبت کند، کاری را انجام می دهد که هر فرد عاقلی در مواجهه با چنین موقعیت مالیخولیایی انجام می دهد. او یک ربات می سازد.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

دانلودفیلم

جرود کارمایکل اولین کارگردانی خود را انجام می دهد و در فیلم On the Count of Three نقش آفرینی می کند، یک فیلم کمدی تاریک درباره دو دوست صمیمی، وال (کارمایکل) و کوین (کریستوفر ابوت)، در آخرین روز زندگی شان.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

دانلودفیلم

در حالی که رختشویخانه اش در آستانه شکست قرار دارد و ازدواجش با شوهرش وایموند بر سنگ است، اولین وانگ که بیش از حد کار کرده است، تلاش می کند تا با همه چیز کنار بیاید، از جمله روابط نابسامان با پدر قضاوتگرش گونگ گونگ و دخترش جوی. او همچنین باید خود را برای یک ملاقات ناخوشایند با یک بوروکرات غیرشخصی آماده کند: دیرره، حسابرس IRS که لباس پوشیده به تن دارد. با این حال، زمانی که عامل سخت‌گیر صبر خود را از دست می‌دهد، یک شکاف چندجهانی غیرقابل توضیح به کاوشی چشم‌گشا از واقعیت‌های موازی تبدیل می‌شود. آیا اولین از سوراخ خرگوش به پایین خواهد پرید؟ چند ستاره در جهان هستی وجود دارد؟ آیا اولین خسته می‌تواند نیروی سرکوب‌ناپذیر احتمالات را درک کند، از قدرت‌های تازه‌یافته استفاده کند و مانع از نابودی یک موجود شیطانی، لایه‌های نازک و بی‌شمار جهان غیب شود؟

دوبله

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

دانلودفیلم

نسخه تخیلی نیک کیج باید پیشنهاد 1 میلیون دلاری را برای شرکت در جشن تولد یک ابر فن خطرناک جاوی گوتیرز بپذیرد. وقتی نیک کیج توسط ویویان مامور سیا استخدام می‌شود و مجبور می‌شود به افسانه‌اش عمل کند و نمادین‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های روی صفحه نمایش خود را برای نجات خود و عزیزانش هدایت کند، اوضاع به‌طور غیرمنتظره‌ای تغییر می‌کند.

دوبله

پخش آنلاین

دانلودفیلم

بهترین فیلم های کمدی های سال ۲۰۲۲

مشاهده بیشتر