بستن

دانلود برترین های بهترین فیلم های کمدی جکی چان

چان در نقش ادی یانگ، یک پلیس هنگ کنگی بازی می کند که در حین بررسی پرونده ای که مربوط به یک مدال مرموز است، دچار یک تصادف مرگبار می شود. ادی به زودی متوجه می‌شود که با مدالیون قدرتمندی که در اختیار دارد، سرعت، قدرت و مهارت‌های باورنکردنی به دست می‌آورد و توانایی‌های رزمی خود را به ارتفاعات الهام‌بخش می‌رساند.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

دانلودفیلم

وسترن قرن 19. چون وانگ یک گارد امپراتوری دست و پا چلفتی برای امپراتور چین است. وقتی پرنسس پی پی از شهر ممنوعه ربوده می شود، وانگ شخصاً احساس مسئولیت می کند و اصرار دارد که به نگهبانانی بپیوندد که برای نجات شاهزاده خانمی که به ایالات متحده برده شده است، اعزام شود. در نوادا و داغ در رد پای آدم ربایان، وانگ از گروه جدا می شود و به زودی خود را شریکی نامحتمل با روی اوبانون می یابد، یک سارق زمان کوچک با توهمات عظمت. این دو با هم یکی پس از دیگری به ماجراجویی می پردازند.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

دانلودفیلم

باب هو، جاسوس سابق سیا، سخت‌ترین وظیفه‌اش را تا به امروز بر عهده می‌گیرد: مراقبت از سه بچه دوست دخترش (که دقیقاً با دختر مادرشان گرم نشده‌اند). هنگامی که یکی از جوانان به طور تصادفی فرمول فوق محرمانه ای را دانلود می کند، دشمن قدیمی باب، یک تروریست روسی، به دیدار خانواده می رود.

در ملبورن، جکی سرآشپز چینی نمایش موفقی در تلویزیون دارد. سلطان مواد مخدر جیانکارلو و باندش در حال خرید و فروش کوکائین با باند شیاطین هستند، اما با یکدیگر مبارزه می کنند. در جریان تیراندازی، دیانا گزارشگر جاسوس و همسرش به طور تصادفی لو می‌شوند و با یک نوار VHS با فیلم مذاکره فرار می‌کنند. در خیابان، او با جکی برخورد می کند و او در مبارزه با گانگسترها به او کمک می کند. هنگامی که آنها در ماشین او فرار می کنند، نوار او به طور تصادفی با نوارهای ویدئویی دیگری که جکی در جعبه ای روی صندلی عقب ماشینش دارد مخلوط می شود. جکی به آپارتمانش می رود و با دوست دخترش میکی ملاقات می کند در حالی که برادرزاده هایش نوار را برای تماشای “قرض” می گیرند. در همین حال گانگسترهای جیانکارلو به دنبال نوار هستند و میکی را می ربایند. رومئو دوست جکی که کارآگاه پلیس است، گانگسترها را با پلیس های دیگر تعقیب می کند در حالی که جکی با دایانا و دوستش لاکیشا متحد می شود تا میکی را از دست جیانکارلو آزاد کند.

زمان تعطیلات برای Det است. جیمز کارتر و او خود را در کنار دت می بیند. لی در هنگ کنگ در آرزوی هیجان بیشتر. در حالی که کارتر می‌خواهد مهمانی کند و با خانم‌ها ملاقات کند، لی به دنبال یک ارباب باند سه‌گانه است که ممکن است مسئول کشتن دو مرد در سفارت آمریکا باشد. همه چیز پیچیده می شود زیرا این زوج درگیر نقشه تقلبی توسط رئیس جنایی لس آنجلس استیون ریگن و تریاد ریکی تان، پلیس سابقی که نقش مرموز در مرگ دت داشت، می شوند. پدر لی در جنگ قدرت بین تان و هو لی زرق و برق دار اما خطرناک شرکت کنید و پسرها به زودی در دعواهای مشت و موقعیت های تهدید کننده زندگی به گردنشان می افتند. سفر به ایالات متحده ممکن است پاسخ هایی را در مورد بمب گذاری، جعل و وفاداری واقعی مامور گمرک سکسی ایزابلا ارائه دهد. پس از آن، ممکن است هیجان بیشتری از آنچه کارتر در طول تعطیلات خود به دنبالش بود، ایجاد شود

یک ماجراجو، پاسپارتو، در نهایت با نجیب زاده انگلیسی شیفته زمان، فیلیاس فاگ، در یک ماموریت جسورانه برای سفر به دور دنیا همراه می شود. فاگ با اعضای باشگاه لندنی خود شرط بندی کرده است که بتواند در 80 روز دنیا را طی کند. در طول مسیر، آنها با بسیاری از چهره های جالب قرن نوزدهم روبرو می شوند و موقعیت های هیجان انگیز و پرتعلیق زیادی را در سفر خود به سراسر جهان دارند.

ساعت شلوغی فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول سال ۱۹۹۸ است که توسط جیم کوف و راس لامانا نوشته شده و برت رتنر کارگردانی کرده است. در حالی که دو افسر پلیس از جهان‌های متضاد – بازرس کارآگاه لی (جکی چان)، کارآگاه هنگ کنگی و کارآگاه جیمز کارتر (کریس تاکر)، یک مامور اف بی آی و یک افسر لس‌آنجلسی با صدای‌ای بلند و تنها- متوجه می‌شوند که هیچ نقطه‌ی مشترکی در کار ندارند. تنش‌ها افزایش می‌یابد. آن‌ها باید برای دستگیری مجرمان و نجات سو یونگ (جولیا هسو)، دختر یازده ساله چینی که دختر کنسول چین است، باهم همکاری کنند، زیرا زمان نجات محدود است. موفقیت فیلم در باکس آفیس، که به گفته‌ی روتن تومیتوز بیش از 140 میلیون دلار در ایالات متحده به ارمغان آورد، الهام بخش دو دنباله با نام‌های مناسب، ساعت شلوغی 2 و ساعت شلوغی 3 شد.

تقریباً سه سال پس از آخرین ماجراجویی آنها در ساعت شلوغی 2 (2001)، کارتر اکنون به عنوان افسر ترافیک لس آنجلس کار می کند، در حالی که دوست و بازرس پلیس هنگ کنگ، لی، سفیر چین، هان، را به دادگاه کیفری جهانی اسکورت می کند. ، برای افشای اطلاعات مهم در مورد Triads. با این حال، پس از یک سوء قصد نافرجام، این دو نامتناسب خود را در پاریس زیبا می‌بینند و در تلاش برای بازیابی فهرست ارزشمندی از نام‌ها هستند، زیرا سرسپردگان سندیکای جنایات جنایتکار تمام تلاش خود را می‌کنند تا آنها را متوقف کنند. یک بار دیگر، لی و کارتر باید راه خود را از طریق گانگسترهای خطرناک مبارزه کنند. با این حال، این بار، گذشته به تسخیر لی بازگشته است. آیا پسرها یک بار برای همیشه کار را انجام می دهند؟

بهترین فیلم های کمدی جکی چان

مشاهده بیشتر