بستن

دانلود برترین های بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۲

هنگامی که یک تیم از مزدوران در شب کریسمس به یک مجتمع خانوادگی ثروتمند نفوذ می کنند و همه افراد را به گروگان می گیرند، تیم برای یک جنگجوی غافلگیرکننده آماده نیست: بابانوئل در زمین است، و او می خواهد نشان دهد که چرا این نیک قدیس نیست.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

دانلودفیلم

در دوران بریتانیا، مالی، دختر قبیله ای کوچک، توسط فرماندار بریتانیا اسکات باکستون و همسرش کاترین بر خلاف میل مادرش برده می شود. راما راجو یک پلیس هندی است که برای ارتش بریتانیا کار می کند. برای او وظیفه حرف اول را می زند، و او نسبت به سرخپوستان انقلابی بسیار بی رحم است، اما هرگز از طرف دولت بریتانیا به او حق نمی دهد. دولت بریتانیا متوجه می شود که یک قومی جمهوریم بهیم که مالی را خواهر خود می داند، جستجوی خود را برای یافتن او آغاز کرده است و می تواند مانعی برای ارتش بریتانیا باشد. فرماندار و همسرش برای هر افسری که بتواند بهیم را برای آنها بیاورد، یک پست ویژه اعلام می کند. راما راجو تصمیم می گیرد امور را به دست خود بگیرد و به دولت قول می دهد که او را زنده یا مرده بیاورد. بیم در حال حاضر در جستجوی مالی به شهر خود رسیده است و وانمود می کند که یک مکانیک، اختر است. در طی یک تصادف قطار در دریاچه، او و راما راجو جان خود را به خطر می اندازند و یک بچه را نجات می دهند و بهترین دوستان می شوند. اما هر یک با دیگری درگیر خواهند شد و برای تکمیل خون یکدیگر تشنه خواهند شد

دوبله

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

دانلودفیلم

فیلم پلنگ سیاه یکی از جذابترین فیلم های ژانر ابر قهرمانی است فیلم نامه مملو از ایده ها و مضامین است پادشاه تالوکان و مردمش که از دنیای سطحی چندان راضی نیستند اقدام به نابودی آن می کنند همین امر موجب اتفاقات شگفت انگیز فیلم می شود.بازیگران فیلم پلنگ سیاه2 در نقش های خود بسیار حرفه ای دیده می شوند برای مثال رایت یک هنر پیشه با استعدا است که توانست در فیلم پلنگ سیاه یک بازی به یاد ماندنی بر جای بگذارد.در فیلم پلنگ سیاه 2 مانند بسیاری از فیلم های مارول داستان های زیادی جریان دارد همچنین شخصیت های زیادی نیز در آن دیده می شود که هر کدام دارای گذشته مرموز هستند همین امر موجب جذابیت فیلم برای بیننده می شود زیرا مخاطب در طول فیلم اقدام به کنکاش در مورد شخصیت ها می کند.از انجایی که فیلم پلنگ سیاه یک فیلم اکشن است این فیلم با جلوه های ویژه و سنگین درگیری ها،تعقیب و گریز خودرو،نبرد های زیر آب و لباس هایی با فناوری پیشرفته و اتفجار های تکان دهنده همراه است.صحنه های اکشن فیلم به طور حرفه ای در فیلم چیده شده است به گونه ای است که بیننده با تماشای فیلم دچار خستگی نمی شود چون فیلم پلنگ سیاه2 مملو از هیجان و هر بیننده ای با هر سلیقه ای را به خود جذب می کند.همچنین بسیاری از منتقدان طرح فیلم پلنگ سیاه را بسیار پر بار و خواندند.این فیلم گرچه اکشن است اما هسته اصلی آن درباره نحوه برخورد متفاوت مردم در مقابله با ضرر و زیان است این ویژگی در مشاجره مادر تچلا ملکه راموندا و خواهرش شوری بر سر آینده واکاندا مشهود است. فیلم پلنگ سیاه یکی از بهترین فیلم های ژانر اکشن است که می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.

پخش آنلاین

زبان اصلی

دانلودفیلم

این داستان در 300 سال پیش در ملت کومانچی می گذرد، این داستان نارو، یک جنگجوی خشن و بسیار ماهر است که در سایه شکارچیان افسانه ای که در دشت های بزرگ پرسه می زنند، بزرگ شده است. هنگامی که خطر اردوگاه او را تهدید می کند، او برای محافظت از مردم خود به راه می افتد. طعمه ای که او ساقه می زند: یک شکارچی بیگانه بسیار تکامل یافته با زرادخانه فنی پیشرفته. «شکار» به عنوان اولین فیلم دوبله شده در Comanche و اولین باری است که یک فیلم به زبان مادری در کنار نسخه انگلیسی آن به نمایش درآمده است.—Disney+

دوبله

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

دانلودفیلم

قاتل بدشانس لیدی باگ (براد پیت) مصمم است که پس از اجرای یک کنسرت بیش از حد از ریل، کار خود را با آرامش انجام دهد. با این حال، سرنوشت نقشه های دیگری دارد: آخرین ماموریت لیدی باگ او را در مسیر برخورد با دشمنان مرگبار از سراسر جهان قرار می دهد – همه با اهداف مرتبط و در عین حال متضاد – در سریع ترین قطار جهان. پایان خط فقط شروعی در این سفر هیجان انگیز بدون توقف در ژاپن امروزی است.

دوبله

پخش آنلاین

دانلودفیلم

شش، یک قاتل بسیار ماهر در برنامه سیرا با پوشش عمیق سیا، بهترین تاجر مرگ آژانس است. با این حال، یک ماموریت بد پیش می‌رود و حالا سیکس در حال فرار از سیا است و لوید هنسن، مامور سابق اجتماعی‌پاتک، در حال فرار است. سیکس با کمک مامور دنی میراندا و سرپرست دونالد فیتزروی، باید بی‌رحم‌ترین او باشد تا از هانسن دوری کند، کسی که برای پایین آوردن او دست از سر هیچ چیز نمی‌گذارد.

دوبله

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

دانلودفیلم

در حالی که رختشویخانه اش در آستانه شکست قرار دارد و ازدواجش با شوهرش وایموند بر سنگ است، اولین وانگ که بیش از حد کار کرده است، تلاش می کند تا با همه چیز کنار بیاید، از جمله روابط نابسامان با پدر قضاوتگرش گونگ گونگ و دخترش جوی. او همچنین باید خود را برای یک ملاقات ناخوشایند با یک بوروکرات غیرشخصی آماده کند: دیرره، حسابرس IRS که لباس پوشیده به تن دارد. با این حال، زمانی که عامل سخت‌گیر صبر خود را از دست می‌دهد، یک شکاف چندجهانی غیرقابل توضیح به کاوشی چشم‌گشا از واقعیت‌های موازی تبدیل می‌شود. آیا اولین از سوراخ خرگوش به پایین خواهد پرید؟ چند ستاره در جهان هستی وجود دارد؟ آیا اولین خسته می‌تواند نیروی سرکوب‌ناپذیر احتمالات را درک کند، از قدرت‌های تازه‌یافته استفاده کند و مانع از نابودی یک موجود شیطانی، لایه‌های نازک و بی‌شمار جهان غیب شود؟

دوبله

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

دانلودفیلم

عصر وایکینگ ها شاهزاده آملث، پسر مظلوم شاه آرواندیل وار-راون، با ذهنی شعله‌ور از نفرت و انتقام، به ایسلند سرد و بادگیر می‌رود تا آنچه را که از او دزدیده شده است، پس بگیرد: پدر، مادر، و پادشاهی. و مانند سگ جنگی که عطر دشمن را به مشام می‌رساند، آملث بی‌رحم برای یافتن دشمن نفرت‌انگیز، که زندگی‌اش تا ابد با رشته‌های سرنوشت به هم تنیده شده است، تلاشی مرگبار را آغاز می‌کند. حالا به نام والهالا، هیچ کس نمی تواند جلوی انسان شمالی را بگیرد، حتی خدا.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

دانلودفیلم

ناتان دریک (تام هالند) باهوش خیابانی توسط ویکتور «سالی» سالیوان (مارک والبرگ) شکارچی گنج به خدمت گرفته می شود تا ثروتی را که فردیناند ماژلان جمع کرده و 500 سال پیش توسط خانه مونکادا از دست داده بود، بازیابی کند. چیزی که به عنوان یک کار دزدی برای این دو شروع می شود، تبدیل به یک مسابقه ی جوجه کشی در جهان می شود تا در برابر سانتیاگو مونکادا (آنتونیو باندراس) بی رحم، که معتقد است او و خانواده اش وارثان قانونی هستند، به جایزه برسند. اگر نیت و سالی بتوانند سرنخ‌ها را رمزگشایی کنند و یکی از قدیمی‌ترین رازهای جهان را حل کنند، می‌توانند 5 میلیارد دلار گنج و شاید حتی برادر گمشده نیت را پیدا کنند… اما تنها در صورتی که بتوانند کار با هم را بیاموزند.

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

دانلودفیلم

دو سال شب، بروس وین را به حیوانی شبگرد تبدیل کرده است. اما همانطور که او همچنان به یافتن راه خود ادامه می دهد، به عنوان شوالیه تاریک گاتهام، بروس مجبور به بازی موش و گربه با بزرگترین تهدید تا کنون، یک قاتل دیوانه معروف به “ریدلر” می شود که پر از خشم است و مصمم به افشای سیستم فاسد است. در حالی که همه شخصیت های سیاسی کلیدی گاتهام را انتخاب می کنند. بروس که با متحدان مستقر و جدید کار می کند، باید قاتل را تعقیب کند و او را به دست عدالت بسپارد، در حالی که در مورد میراث واقعی پدرش تحقیق می کند و تأثیری که او تا به حال به عنوان «بتمن» بر گاتهام داشته است، زیر سوال می برد.

دوبله

پخش آنلاین

دانلودفیلم

بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۲

مشاهده بیشتر