بستن
دانلود فیلم فیل 2003 Elephant 2003 2003 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم فیل 2003 Elephant 2003 2003 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم فیل 2003 Elephant 2003 2003 زیرنویس فارسی چسبیده

71% رضایت

دانلود فیلم فیل Elephant 2003 زیرنویس فارسی چسبیده

جنایی , درام | آمریکا | 1 ساعت و 21 دقیقه | 2003 | 71 % رضایت | 10/ 7.1
بازیگران : Alex Frost، Elias McConnell، Eric Deulen،

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم فیل 2003 Elephant : «اریک» (دویلن) و «الکس» (فراست) دو دوست صمیمی، در دبیرستان خوش نامی در حومه ی پورتلند مشغول به تحصیل اند. این دو نوجوان، مسحور شمایل نگاری های آلمان نازی هستند، از ویدوگیم های خشن لذت می برند و خیلی خونسردانه نقشه می کشند که چطور حمله ای غافل گیرانه به مدرسه انجام دهند...
درباره فیلم فیل 2003 Elephant : محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Gus Van Sant در سال 2003 ساخته شده است. در فیلم فیل 2003 بازیگرانی چون Alex Frost، Elias McConnell، Eric Deulen، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

505.3MB

کیفیت : 720p

873.6MB

کیفیت : 1080p

1.6GB

خلاصه فیلم فیل 2003 Elephant : «اریک» (دویلن) و «الکس» (فراست) دو دوست صمیمی، در دبیرستان خوش نامی در حومه ی پورتلند مشغول به تحصیل اند. این دو نوجوان، مسحور شمایل نگاری های آلمان نازی هستند، از ویدوگیم های خشن لذت می برند و خیلی خونسردانه نقشه می کشند که چطور حمله ای غافل گیرانه به مدرسه انجام دهند...
درباره فیلم فیل 2003 Elephant : محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Gus Van Sant در سال 2003 ساخته شده است. در فیلم فیل 2003 بازیگرانی چون Alex Frost، Elias McConnell، Eric Deulen، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Elephant 2003 ساخت 2003

«اریک» (دویلن) و «الکس» (فراست) دو دوست صمیمی، در دبیرستان خوش نامی در حومه ی پورتلند مشغول به تحصیل اند. این دو نوجوان، مسحور شمایل نگاری های آلمان نازی هستند، از ویدوگیم های خشن لذت می برند و خیلی خونسردانه نقشه می کشند که چطور حمله ای غافل گیرانه به مدرسه انجام دهند…

به نام یک مکان چیست؟ سنگ قبر، کلمبین؟ اولی افکار عدالت قهرمانانه را تداعی می کند، دومی قتل عام. درک انگیزه های وایات ارپ یا دیلون کلبولد به آسانی نام مکان ها نیست. تفسیر فیلمی در مورد هر یک از این رویدادها به عنوان ضد خشونت نیز آسان نیست. بنابراین کارگردان گاس ون سنت (“آیداهو خصوصی من”، “ویل هانتینگ خوب”، “گری”) یک دبیرستان متوسط را تخیلی می کند که در آن قتل عام مانند کلمباین اتفاق می افتد. جالب اینجاست که او هیچ تلاشی برای انتقال دلایل اصلی تصمیم مردان جوان به ذبح نمی کند. در واقع، به نظر می رسد که او تلاش زیادی می کند تا هیچ دلیلی ارائه نکند، به جز یک قسمت کوتاه با پسری که در حال تماشای برنامه نازی ها و مادری بی چهره در حال سرو پنکیک است. حتی پسری که پدرش الکلی است یکی از قاتل ها نیست. همانطور که مجری برنامه رادیویی من، کلی لو، از گفتگوی ما با کارگردان، به شیوه ذن بودایی ون سنت به من یادآوری می کند، به نظر می رسد که او دلایل این را می گوید. جنایت مانند وجود خود انسان ناشناخته است. برای آن دسته از منتقدانی که ون سنت را به خاطر تعهد نکردن خود به پایان نامه مقصر می دانند، ناشناخته ها باید کفایت می کردند. این بدان معنا نیست که سرعت آهسته کارگردان، برداشت‌های طولانی و نماهای ردیابی بی‌پایان خسته‌کننده نیستند. فقط بیننده باید تسلیم دیدگاه کارگردان از زندگی نوجوانی شود که اساساً فاقد شوخ طبعی، هیجان و منطق است. برای ما تیپ‌های منطقی غربی، این دنیای بی‌نظیر ممکن است عاملی برای کشتار باشد. همانطور که یکی از قاتل ها در ابتدای حمله به دیگری می گوید: «خوش بگذران.» در طول این درام تقریباً مستند برنده کن، ون سنت انتظارات ما را وارونه می کند: دختر نامناسب نجات نمی یابد فقط به این دلیل که مانند قاتلان است. ; دانش آموز آفریقایی-آمریکایی عضلانی و به ظاهر غیرقابل نفوذ، که مانند یک ناجی در سالن ها دنبال می شود، اصلاً یک قهرمان نیست، بلکه یک دانش آموز دیگر دبیرستانی است که سیگنال ها را نمی خواند. سخن قصیده درباره فیل نادیده گرفته شده در اتاق نشیمن، جایی که هیچ طولانی‌تر دیده می‌شود، زیرا مدت‌هاست آنجا بوده است، یا موضوعی درباره مردان نابینا که هر کدام با بخشی از فیل نمی‌توانند کل را توصیف کنند، می‌تواند مضمون مناسب این کالبد شکافی واقعی سینما از بی‌معنایی باشد. بد همانطور که جوزف کنراد در مورد تجاوز به جنگل گفت: “بی پروا بدون سرسختی، حریص بدون جسارت و بی رحمانه بدون شجاعت بود. در همه آنها ذره ای از آینده نگری یا قصد جدی وجود نداشت. به عبارت دیگر، جنایت و مجرمان آن غیرقابل کشف هستند.

«فیل» تقطیر درخشان و شگفت‌انگیز گاس ون سنت از بیگانگی و اضطراب نوجوانان است. این فیلم در یکی از آن پردیس‌های استریل دبیرستان حومه شهر اتفاق می‌افتد، این فیلم یک روز معمولی از زندگی یک مدرسه را روایت می‌کند – معمولی که تا زمانی که به یک قتل عام از نوع کلمباین ختم می‌شود. اینجا فیلمی است که در آن سبک واقعاً به ماده تبدیل می‌شود. “معنا” در فرم و شکل خود فیلم نهفته است. ون سنت به جای اینکه یک «داستان» متعارف را برای ما تعریف کند، ترجیح داده است که به فیلمش ظاهر و احساسی شبیه به یک شبه مستند بدهد، و صرفاً رویدادها و گفتگوهایی را که در آن روز رخ می دهد ضبط کند، روزی که ما به این باور می رسیم که بی شباهت به هر روز نیست. دیگر در آن مدرسه چشم دوربین کنجکاو ون سنت ما را به فضول تبدیل می‌کند، زیرا ما شاهد بدرفتاری‌ها، تحقیرهای کوچک و پیش پاافتادگی مطلق هستیم که زندگی دبیرستانی را برای بسیاری از ما تعریف کرده است. ون سنت از فضا به خوبی استفاده می کند. علیرغم این واقعیت که این بدون شک مدرسه ای با جمعیت دانش آموزی زیاد است، شخصیت هایی که او بر روی آنها تمرکز می کند به نظر می رسد همیشه به نوعی از تقریباً همه افراد اطراف خود جدا هستند. به نظر می رسد هیچ یک از شخصیت هایی که می بینیم واقعاً هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، و حتی زمانی که دارند، فقط سطحی ترین نوع آنهاست. آنها مانند مردمی هستند که در جزایر جداگانه خود گیر افتاده اند و رنج خود را به تنهایی و در سکوت تحمل می کنند. ون سنت با عکس‌های ردیابی شخصیت‌هایی که در راهروهای به‌ظاهر بی‌پایان قدم می‌زنند، لحن را ایجاد می‌کند، و در حین رفتن، ارتباط انسانی کمی برقرار می‌کند یا اصلاً ارتباطی برقرار نمی‌کند. دوربین، در طول فیلم، به نظر می‌رسد که ذهن خودش را دارد، اغلب از چیزی که به نظر می‌رسد یک نکته اصلی است اجتناب می‌کند و در عوض، چیزی را که به نظر می‌رسد اهمیت واقعی کمی دارد یا اصلاً اهمیتی ندارد، به صفر می‌رساند. سپس در طی مراحل ویرایش، چیزی کمتر از ملیله ای از بیگانگی نمی بافد. ون سنت با تمرکز شدید روی جزئیات به ظاهر بی ربط زندگی روزمره، حسی از بی واسطه بودن مستند را به فیلم می آورد که اکثر فیلم های داستانی فاقد آن هستند. ما به تکه‌ها و تکه‌های مکالمه آشنا می‌شویم تا وقتی که ما یا شخصیت‌ها گوشه را می‌چرخانیم و به سراغ گروه بعدی افراد می‌رویم، صحبت از بین می‌رود. این «یکسانی» مرگ‌آور، بی‌اهمیت بودن بسیاری از چیزهایی است که می‌بینیم و می‌شنویم که این تجربه را به چنین تجربه‌ای غم‌انگیز و دلهره‌آور تبدیل می‌کند. یکی از چیزهایی که ون سنت از انجام آن امتناع می ورزد این است که سعی کند توضیح دهد که چرا قاتلان همانطور که انجام می دهند عمل می کنند. او به اندازه کافی باهوش است که بداند هیچ توضیح واحدی برای چنین رفتاری وجود ندارد، زیرا این رفتار از منابع مختلف ناشی می شود.

معرفی فیلم فیل 2003 و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است فیل 2003 که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 7.10 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم فیل 2003 با زیرنویس فارسی ساخت 2003 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Elephant 2003 به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم فیل 2003 را داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *