بستن
دانلود فیلم پیتزا 3 مومیایی Pizza 3 The Mummy 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم پیتزا 3 مومیایی Pizza 3 The Mummy 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم پیتزا 3 مومیایی Pizza 3 The Mummy 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

47% رضایت

دانلود فیلم پیتزا 3 مومیایی Pizza 3 The Mummy 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

ترسناک , درام | هند | 2 ساعت و 3 دقیقه | 2023 | 47 % رضایت | 10/ 4.7
بازیگران : Ashwin Kakumanu، Kavitha Bharathi، Raveena Daha،
کارگردان : Mohan Govind

برای همه سنین

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

درباره فیلم پیتزا 3 مومیایی Pizza 3: The Mummy : محصول کشور هند و در ژانر ترسناک، درام می‌باشد و به کارگردانی Mohan Govind در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم پیتزا 3 مومیایی بازیگرانی چون Ashwin Kakumanu، Kavitha Bharathi، Raveena Daha، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

970.6MB

درباره فیلم پیتزا 3 مومیایی Pizza 3: The Mummy : محصول کشور هند و در ژانر ترسناک ، درام می‌باشد و به کارگردانی Mohan Govind در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم پیتزا 3 مومیایی بازیگرانی چون Ashwin Kakumanu، Kavitha Bharathi، Raveena Daha، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

پیتزا ۳: مومیای ۲۰۲۳ یک فیلم کمدی و ترسناک است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است. این فیلم با بازی “بیانکا بایکر”، “ویویکا” و “کامال” ساخته شده است. این فیلم در حال حاضر در سراسر جهان بسیار محبوب است و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

داستان فیلم در مورد گروهی از دوستان است که در یک پیتزا فروشی کار می کنند. آنها در یکی از شب ها تصمیم می گیرند که در کنار هم شبی را در فروشگاه بگذرانند. آنها در فروشگاه بودن با چیزی روبرو می شوند که هرگز تصور نمی کردند، حتی در رویاهای شان نیز. آنها با تنش های زیادی مواجه شده و باید با یک سری موانع و ترس های خودشان روبرو شوند.

من به شدت این فیلم را به علاقه مندان به فیلم های ترسناک پیشنهاد می کنم. این فیلم موانع بسیاری را با خود به همراه دارد که عصبانیت را در مخاطب ایجاد می کند. با توجه به بازیگری فوق العاده بازیگران، من می توانم پیش بینی کنم که این فیلم تا پایان سال پرفروش خواهد بود.

بازیگری بیانکا بایکر در این فیلم درخشان بوده است. او با بازیش توانست بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کند. بازیگری ویویکا همچنین بسیار قوی و پر انرژی بوده است. فیلم پیتزا ۳: مومیای ۲۰۲۳ بیشتر به این بازیگران مستقل است، اما تلاش آنها منجر به شکل دهی بهتر داستان شده است.

صحنه های ترسناک در فیلم بسیار خوب اجرا شده اند و پیش بینی می شود که طرفداران فیلم های ترسناک عمیقا به این فیلم پیوند خواهند کرد. این فیلم به خوبی موانعی را ارائه می دهد که تبدیل شده به یکی از جذاب ترین فیلم هایی که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است.

ضمن اینکه فیلم بسیار جالبی بود، اینکه در زمان ساخت فیلم، مومیای واقعی نیز همراه با برخی از بازیگران در فیلم شرکت کرده است، خیلی قابل توجه است. این ترکیب به طور کامل تناسب داده شده است و عملکرد بازیگران در بیان همه اینها به خوبی مطرح شده است.

فیلم پیتزا ۳: مومیای ۲۰۲۳ از دیدگاهی داستان پیچیده ای نداشته، اما به نظرم واضح بود و برای مخاطبان تازگی داشت. ترکیب کمدی و ترسناک در داستان به گونه ای بود که مخاطبین با خوشحالی از آن خدمت می بردند. این فیلم به طور کلی برای دوست داران ژانر ترسناک و جذابیت زیادی دارد و محتوای فوق العاده ای دارد.

در این فیلم، جزئیات کثیف و کثیف، روح های پرخاشگر و سایر عناصر ترسناک در بین تمام داستان ها و طرح های دیگر قرار دارد. وقتی شما این فیلم را تماشا می کنید، به آرامش خودتان در مورد سایر فیلم های ترسناک خواهید رسید.

همچنین، این فیلم به خوبی با موسیقی ترسناک خوبی ترکیب شده است و افزایش توانایی های این فیلم به چشم می خورد. این ترکیب موسیقی و تصاویر ترسناک تا حدی برای مخاطبان شوکه کننده است.

در نهایت، فیلم پیتزا ۳: مومیای ۲۰۲۳ یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۳ است. با بازیگری درخشان و صحنه های ترسناک فوق العاده، این فیلم به شدت به دل شما می نشیند. من این فیلم را به علاقه مندان به فیلم های ترسناک و کمدی پیشنهاد می کنم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *